Blog navigation

Ostatnie posty

  • Opakowanie wysyłkowe w e-commerce a wizerunek marki
    Opakowanie wysyłkowe w e-commerce a wizerunek marki
    1635 wyświetleń

    Wartość rynku e-commerce w Polsce wykazuje nieustanny wzrost. Raport Gemius z 2018 roku potwierdza, że na zakupy internetowe decyduje się coraz więcej osób. Nieliczni rezygnują ich z dobrodziejstw z obawy o możliwość zostania oszukanym lub otrzymania uszkodzonego zamówienia. Właśnie dlatego przeważająca część sklepów internetowych dba o wysoką jakość wysyłkowych kartonów czy foliopaków oraz stosowne etykiety ostrzegawcze dla kurierów. Co więcej, firmy zauważają, że opakowania mogą pełnić...

    czytaj dalej
Showing 61 to 61 of 61 (6 Pages)

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie. Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Wykorzystanie ciasteczek

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawową funkcjonalność witryny i poprawić komfort korzystania z niej. Dla każdej kategorii można wybrać włączenie/wyłączenie w dowolnym momencie. Więcej informacji na temat plików cookie i innych wrażliwych danych można znaleźć w naszej pełnej Polityce Prywatności.