Foliopaki personalizowane folia LDPE
brutto z VAT
- wysokość: 350
- szerokość: 250
- nadruk: 3 kolory
- powierzchnia nadruku: 160x160mm
- materiał: folia LDPE, 50my
Ilość | Cena jednostkowa |
---|---|
od 1 szt.: | 593,41 zł brutto |
Suma: 1 x 593,41 zł = 593,41 zł brutto
0 szt.
Wysyłka w ciągu 15 dni roboczych
brutto z VAT
- wysokość: 400
- szerokość: 300
- nadruk: 3 kolory
- powierzchnia nadruku: 190x190mm
- materiał: folia LDPE, 50my
Ilość | Cena jednostkowa |
---|---|
od 1 szt.: | 638,74 zł brutto |
Suma: 1 x 638,74 zł = 638,74 zł brutto
0 szt.
Wysyłka w ciągu 15 dni roboczych
brutto z VAT
- wysokość: 450
- nadruk: 3 kolory
- powierzchnia nadruku: 220x220mm
- materiał: folia LDPE, 50my
Ilość | Cena jednostkowa |
---|---|
od 1 szt.: | 663,46 zł brutto |
Suma: 1 x 663,46 zł = 663,46 zł brutto
0 szt.
Wysyłka w ciągu 15 dni roboczych
brutto z VAT
- wysokość: 500
- szerokość: 400
- nadruk: 3 kolory
- powierzchnia nadruku: 260x260mm
- materiał: folia LDPE, 50my
Ilość | Cena jednostkowa |
---|---|
od 1 szt.: | 688,19 zł brutto |
Suma: 1 x 688,19 zł = 688,19 zł brutto
0 szt.
Wysyłka w ciągu 15 dni roboczych
brutto z VAT
- wysokość: 550
- szerokość: 450
- nadruk: 3 kolory
- powierzchnia nadruku: 290x290mm
- materiał: folia LDPE, 50my
Ilość | Cena jednostkowa |
---|---|
od 1 szt.: | 733,52 zł brutto |
Suma: 1 x 733,52 zł = 733,52 zł brutto
0 szt.
Wysyłka w ciągu 15 dni roboczych
Z roku na rok rośnie liczba klientów kupujących przez Internet. Coraz popularniejsze korzystanie z opcji dostawy wymusza na właścicielach sklepów internetowych zapewnienie dobrego zabezpieczenia towaru transportowanego przez kurierów i listonoszy wprost do klientów. Szczelne opakowanie jest gwarancją tego, że konsument otrzyma produkt w nienaruszonym stanie, a my jako sprzedający nie poniesiemy niepotrzebnych strat.
Foliopaki kurierskie z logo - właściwości
Parametry foliopaków kurierskich sprawiają iż stały się one najpopularniejszym sposobem pakowania produktów w sklepach internetowych, hurtowaniach, magazynach.
Głównymi zaletami kopert foliowych są: niska waga opakowania; niska cena zarówno spersonalizowanych foliopaków; mała przestrzeń niezbędna do przechowywania opakowań; szybkość pakowania do foliopaków, wiele możliwości produkcyjne które ułatwiają Klienta wykorzystanie foliopaków takie jak : foliopaki z rączka, foliopaki z podwójnym zamknięciem.
Najważniejsze obszary zastosowania foliopaków kurierskich to: Sklepy internetowe, drogerie, sklepy ze zdrową żywnością, branża odzieżowa, księgarnie internetowe, sklepy motoryzacyjne.
Foliopaki – mniej niezadowolonych klientów
Gdy rozwijamy swój biznes działając w branży handlowej, swoją uwagę skupiamy na towarach, często po macoszemu traktując kwestię opakowań. Tymczasem warto od początku patrzeć na proces zakupowy jako całość doświadczenia od momentu wyboru naszego produktu, po moment rozpakowania towaru przez klienta. W czasach, gdy handel przenosi się do Internetu, ważne jest by zadbać o właściwe doświadczenie zakupowe i zadowolenie klienta. Odpowiednio zapakowany, oznaczony towar, zabezpieczony przed uszkodzeniem oznacza dla biznesu mniej zwrotów i strat, oraz niepotrzebnych nerwów i negatywnych opinii na nasz temat.
Foliopaki gwarantują bezpieczną wysyłkę towarów, chroniąc ich zawartość przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, przede wszystkim przed deszczem i wilgocią, są także odporne na rozdarcia w przeciwieństwie do kopert papierowych.
Z roku na rok rośnie liczba klientów kupujących przez Internet. Coraz popularniejsze korzystanie z opcji dostawy wymusza na właścicielach sklepów internetowych zapewnienie dobrego zabezpieczenia towaru transportowanego przez kurierów i listonoszy wprost do klientów. Szczelne opakowanie jest gwarancją tego, że konsument otrzyma produkt w nienaruszonym stanie, a my jako sprzedający nie poniesiemy niepotrzebnych strat.
Niezastąpione w handlu online foliopaki spersonalizowane
Jeśli sprzedajesz towary przez Internet, prowadzisz hurtownię dostępną online czy inny magazyn wysyłkowy, to prawdopodobnie codziennie przygotowujesz wysyłki pakując je do foliowych kopert otrzymanych od obsługującej cię firmy kurierskiej. Dzięki temu twoje przesyłki są anonimowe w masie innych i niczym się nie wyróżniają. Co gdybyś wykorzystał foliopaki do wyróżnienia swojej marki na tle konkurencji?
Foliopaki spersonalizowane to opakowanie, które może stać się kolejnym elementem twojej strategii brandingowej. Wystarczy, że nadrukujesz na nim swoje logo, nazwę firmy, czy dowolnie stworzoną przez siebie grafikę czy hasło. Taki foliopak z pewnością wyróżni się i sprawi, że twoja marka będzie postrzegana jako bardziej profesjonalna.
Nieocenione zalety foliopaków
Foliopaki cieszą się coraz większą popularnością. Są lekkie i elastyczne, zajmują mniej miejsca niż kartony, co przekłada się na koszty transportu. Do pewnego stopnia dostosowują się do kształtu pakowanych w nie towarów, co jest bardzo wygodne. W przeciwieństwie do kartonu, który trzeba dobierać kształtem i wielkością i dokładnie owijać taśmą przylepną by nie uległ po drodze zniszczeniu. A zatem stosowanie foliopaków w handlu przekłada się też na czas i niższe koszty. O wiele szybciej zapakujemy towar do foliopaku niż do kartonu. Co więcej, foliopaki składowane jeden na drugim zajmują o wiele mniej miejsca niż kartony. Nic dziwnego, że są tak chętnie stosowane w wielu branżach: odzieżowej, księgarniach internetowych, drogeriach, i przy wszelkiego rodzaju drobnych przesyłkach.
Foliopaki z nadrukiem pozwalają na nieograniczone możliwości nadruku. Wszystko zależy od kreatywności zleceniodawcy. Mogą wyglądać naprawdę fancy, z odpowiednią grafiką i wpadającym w pamięć hasłem reklamowym. Produkowane są z wytrzymałych materiałów, a do wyboru mamy także te z rączką w formie lekkiej torby wysyłkowej, oraz foliopaki z podwójnym zamknięciem.