Blog navigation

Ostatnie posty

  • Jak złożyć karton fasonowy?
    Jak złożyć karton fasonowy?
    11 wyświetleń

    Pudełko fasonowe jest jednym z najpopularniejszych rodzajów kartonów dostępnych na rynku. Wykorzystywane bardzo często w branży e-commerce. Wykonane z wykrojnika. Jest to specjalnie przygotowane narzędzie służące do stworzenia konkretnego rodzaju opakowania. Pudełka tego typu służą przede wszystkim do przechowywania i wysyłki przedmiotów tworzących asortyment Twojego sklepu. Cechą wyróżniającą ten typ opakowań są zazębiające się klapki i skrzydełka. Pudełko fasonowe jest łatwe do złożenia, a...

    czytaj dalej
  • Co to są etykiety termiczne?
    Co to są etykiety termiczne?
    37 wyświetleń

    Szukasz odpowiedzi na pytanie, co to są etykiety termiczne? Najczęściej nazwać można nimi niewielkich rozmiarów naklejki samoprzylepne. Służą one np. do znakowania pojedynczych przedmiotów, w tym przesyłek lub całych palet znajdujących się na magazynie. W branży spożywczej dzięki nim jesteś w stanie poinformować Klienta o dacie przydatności danego produktu i jego składzie. Biorąc pod uwagę fakt, że każdy wprowadzony do obrotu produkt musi zostać odpowiednio oznaczony, stosowanie etykiet...

    czytaj dalej
  • Co to jest foliopak kurierski?
    Co to jest foliopak kurierski?
    76 wyświetleń

    Zainteresowaliśmy Cię tą ciekawą alternatywą dla opakowań kartonowych i kopert bąbelkowych? Jeśli tak, to warto zacząć od samego początku i odpowiedzieć na pytanie - co to jest foliopak kurierski. Jak się okazuje, jest to nic innego, jak koperta, która wykonana została z wysokogatunkowej folii. To właśnie dzięki niej wyróżnia się bardzo dobrą wytrzymałością i odpornością na uszkodzenia mechaniczne.

    czytaj dalej
  • Opakowani PRL-em
    Opakowani PRL-em
    102 wyświetleń

    PRL ukształtował i zapadł w świadomości wielu Polek i Polaków. Dla Pokolenia Z urodzonego po 1995 roku to czysta abstrakcja, ale dla osób w wieku 40 i 50 plus to czasy, których nie zapomną. Jednym z czynników, który miał na to wpływ, były nieliczne opakowania ówcześnie występujące. W tamtych latach natychmiast rozpoznawalne, pożądane, deficytowe. Dziś opatrzone mianem kultowych. 

    czytaj dalej
  • Trzy wskazówki – jak wysłać szkło kurierem
    Trzy wskazówki – jak wysłać szkło kurierem
    139 wyświetleń

    Fraza „wysyłka szkła kurierem” generuje w Google aż 4 870 000 wyników. Ten rezultat najlepiej pokazuje, że dla niektórych ta pozornie banalna czynność może być sporym wyzwaniem. A niedowiarkowie niech pierwsi rzucą kamieniem, jeżeli nie otrzymali nigdy od klientów informacji o rozbitym opakowaniu szklanym, ceramice lub, o zgrozo, porcelanie! Choć może lepiej w tym przypadku niech nie rzucają, bo jeszcze coś rozbiją. Nie ulega jednak wątpliwości, że rozbite szkło to problem, zwłaszcza jeżeli w...

    czytaj dalej
  • "Best practice naszych klientów" czyli poradnik jak przygotować pliki do druku
    "Best practice naszych klientów" czyli poradnik jak przygotować pliki do druku
    147 wyświetleń

    Na początku zawsze jest pomysł. Z pomysłu rodzi się koncepcja. Z koncepcji powstaje strategia. Ze strategii na świat przychodzi produkt lub usługa. Tak dzieje się w dużym uproszczeniu. Niemniej w jednym i drugim przypadku, a więc zarówno tworząc produkt czy usługę, niezbędnym jest osadzenie tychże w rzeczywistych potrzebach zdefiniowanych klientów, a potem zakomunikowanie o istnieniu. Finałem jest sprzedaż. W obecnych czasach odbywa się ona w sposób wielokanałowy, a jednym z ważniejszych jej...

    czytaj dalej
  • Wizytówka w większym formacie
    Wizytówka w większym formacie
    214 wyświetleń

    W trochę zapomnianym na chwilę świecie targów, spotkań i konferencji, który w ostatnim czasie stopniowo się odradza, wizytówka biznesowa była i w sumie nadal jest skutecznym narzędziem pracy. To nie tylko nośnik informacji, przypominający o danych kontaktowych właściciela. Spersonalizowana i zaprojektowana w duchu eko, połączona z minimalizmem oraz przejrzystością przekazu świadczy o jego profesjonalizmie i kompetencjach. 

    czytaj dalej
  • Torba papierowa – gdzie historia przeplata się ze stylem, techniką i sprzedażą
    Torba papierowa – gdzie historia przeplata się ze stylem, techniką i sprzedażą
    506 wyświetleń

    XIX wiek. Kiedy w Polsce pakowano kiełbasy, śledzia i mydło w gazetę, papier toaletowy transportowano na sznurku, a owoce przynoszono w skrzynkach lub bardziej subtelnie w ażurowych siatkach, notabene wracających dziś do łask, za oceanem powstawało dzieło sztuki konceptualnej, okrzyknięte przełomem w designie. Była nim papierowa torba spełniająca amerykański sen o… zakupach. 

    czytaj dalej
  • Rozmiar ma znaczenie - Gilza i taśmy TTR
    Rozmiar ma znaczenie - Gilza i taśmy TTR
    301 wyświetleń

    Według przepisów grubość stroju skoczka narciarskiego ma mieścić się w przedziale 4-6 mm. Kiedy jedna z dwóch firm produkujących materiały na kombinezony wprowadziła swego czasu na rynek nieco grubszy produkt, mający 6 mm, różnica 2 mm przysporzyła jej wiele kłopotów. W przypadku taśm termotransferowych milimetry także odgrywają istotną rolę, a chodzi o szerokość gilzy.

    czytaj dalej
  • Jak policzyć ilość potrzebnej taśmy do pakowania?
    Jak policzyć ilość potrzebnej taśmy do pakowania?
    430 wyświetleń

    Ilość musi iść w parze z jakością. Dobra taśma pakowa powinna być wykonana z mocnego papieru kraft, folii polipropylenowej lub PCV o uznanej renomie oraz odporna na promienie UV, zrywanie i starzenie się materiału. Ma się łatwo odwijać i mieć dobrą przyczepność. Nie ma nic gorszego od wyblakłego nadruku i odklejającej się po kilku godzinach taśmy.  

    czytaj dalej
  • Wąż w kartonie i w kieszeni
    Wąż w kartonie i w kieszeni
    420 wyświetleń

    Inwestycje w innowacje, które pozwolą na wprowadzenie produktów o znikomym wpływie na środowisko,  dążenie do gospodarki o obiegu zamkniętym oraz nieustanne budowanie świadomości społecznej, to w chwili obecnej trzy najważniejsze działania, których konsumenci oczekują od marek w zakresie aktywności proekologicznych. Klienci chcą kupować produkty o zmniejszonym śladzie środowiskowym za te same pieniądze, których funkcjonalności będą niemniejsze, a nawet ich zakres powinien się zwiększyć.

    czytaj dalej
  • Znak czasów
    Znak czasów
    509 wyświetleń

    Znalezienie marki, która w dzisiejszych czasach w swoich działaniach nie uwzględnia trendu EKO jest prawdziwym wyzwaniem. Greta Thunberg na okładce Biblii mody, czyli pierwszego numeru „Vogue Scandinavia", to nie fanaberia lecz znak czasów. Podkreśla to sama redaktor naczelna magazynu Martina Bonnier twierdząc, że jednymi z najważniejszych tematów poruszanych w czasopiśmie będą właśnie kwestie związane z ochroną środowiska. Stwierdzenie, że ekologia stała się modna nabrało nowego wymiaru. 

    czytaj dalej
Showing 1 to 12 of 41 (4 Pages)