Blog navigation

Ostatnie posty

  • Wypełniacz na miarę nowych czasów!
    Wypełniacz na miarę nowych czasów!
    233 wyświetleń

    Strat rozlicznych wyrządzonych przez Covid-19 nie ma sensu wyliczać. Ale są i pozytywne aspekty koronawirusowej sytuacji. Staliśmy się bardziej ekologiczni i ekonomiczni. Eko powinno być zapakowane także– ekologicznie, zwłaszcza w szczycie przedświątecznego sezonu paczkowego czyli otulone w wypełniacz ze skrobi ziemniaczanej czy kukurydzianej. 

    czytaj dalej
  • Opakowanie na święta, taśma pakowa i duch zero waste
    Opakowanie na święta, taśma pakowa i duch zero waste
    264 wyświetleń

    Już wiemy, że szanują ją wyznawcy zero waste, stosują allegrowicze, miłośnicy Poczty Polskiej, InPosta, fanatycy Amazona i amatorzy wszelkich zabawek – taśma z logo popularnego sklepu SMYK jest rozpoznawalna wśród już 3-latków! Taśma pakowa, szczególnie ta okazjonalna, jest nieodzownym orężem producentów tych dóbr, które uchodzą za oryginalne, niszowe, dobrej jakości, i w dużych ilościach sprzedają się w okresie świąt bożonarodzeniowych.

    czytaj dalej
  • Kartony na magazyny!
    Kartony na magazyny!
    411 wyświetleń

    W czasach słusznie minionego PRL-u, karton był standardowym wyposażeniem każdego szanującego się składu, zwanego obecnie magazynem. Obecnie karton wrócił na salony współczesnych magazynów i to w wielkim stylu! Przez lata zmieniła się nie tylko jego forma i funkcjonalność, ale też postrzeganie jako materiału. Razem z wszechobecną erą eko, karton znalazł się wśród elitarnego grona, które można poddawać recyklingowi.

    czytaj dalej
  • Jak założyć własny sklep internetowy i… sprzedawać swoje produkty – praktyczny poradnik jak to zrobić dobrze.
    Jak założyć własny sklep internetowy i… sprzedawać swoje produkty – praktyczny poradnik jak to zrobić dobrze.
    817 wyświetleń

    Świat się zmienił na naszych oczach. Plany, zwłaszcza te biznesowe, zostały zweryfikowane. Życie na chwilę się zatrzymało, a nieco później w wielu aspektach przeniosło do świata wirtualnego. Tak też się stało z nawykami zakupowymi. Wyraźnie widać, że nastąpił boom na przenoszenie swojej działalności online. „Jak założyć sklep internetowy?”, to jedno z częściej wpisywanych haseł w wyszukiwarkach internetowych. Od 7 do 29 marca ilość wpisywanej w wyszukiwarki frazy była ponad dwa razy większa,...

    czytaj dalej
  • Opakowanie z natury - folia minerałowa
    Opakowanie z natury - folia minerałowa
    391 wyświetleń

    Jednym z ekologicznych trendów 2020 roku jest zero waste oraz oszczędzanie naturalnych surowców. W oba idealnie wpisuje się biodegradowalna folia minerałowa, która jest alternatywą dla ekofolii, ecoleanu, foli aluminiowej kaszerowanej i Lean Cover’u. 

    czytaj dalej
  • Paleta kolorów RGB, CMYK i PANTONE, czyli co znosi psychika projektanta, grafika i drukarza
    Paleta kolorów RGB, CMYK i PANTONE, czyli co znosi psychika projektanta, grafika i drukarza
    1243 wyświetleń

    Spieszymy z wyjaśnieniem czym jest paleta kolorów CMYK, a czym RGB, kto z nich korzysta i jakie parametry są naprawdę ważne, aby materiał po wydrukowaniu był zgodny z zaakceptowanym wcześniej projektem widzianym na ekranie komputera, dodajmy – na każdym ekranie! A na koniec kilka słów o PANTONE i kolorze roku 2020. 

    czytaj dalej
  • Pulp Fiction i dlaczego wymiary taśm są ważne
    Pulp Fiction i dlaczego wymiary taśm są ważne
    573 wyświetleń

    Niektórzy sprzedawcy podają jednak długość taśmy w yardach lub w ogóle nie oznaczają systemu metrycznego, umieszczając w sklepach internetowych jedynie informację, np.: taśma 48x60 lub 44/60 i pozostawiają resztę danych kwestii domysłów. Widząc atrakcyjną cenę warto zorientować się i dopytać sprzedawcę o dokładne parametry, ponieważ na „okazji” możemy zwyczajnie stracić. Zacznijmy jednak od początku.

    czytaj dalej
  • Sezon na opakowania do zwrotów
    Sezon na opakowania do zwrotów
    499 wyświetleń

    Sezon na zwroty Lubimy zwroty akcji w filmach i serialach, szczególnie na Netflixie - tutaj chyba nawet najbardziej. Taką właśnie metodę stosują producenci i reżyserzy, by nie znudzić, zaskoczyć i przyciągnąć do oglądania kolejnych odcinków, ba! kolejnych sezonów swojego serialu. I to działa. Do zwrotów przyzwyczaili swoich, zwłaszcza internetowych odbiorców także producenci ale… obuwia, odzieży i wielu innych towarów. Różnica jednak polega na tym, że o tych zwrotach tenże (odbiorca) decyduje...

    czytaj dalej
  • Karton, FedEx i poza światem
    Karton, FedEx i poza światem
    546 wyświetleń

    Nie ma sławniejszego na świecie kartonu z indywidualnym nadrukiem, jak ten z filmu „Cast Away: Poza światem” z Tomem Hanksem w roli głównej. Wspomniany karton – najpewniej fasonowy – wykonany jest z tektury falistej i opatrzony logo firmy kurierskiej FedEx wraz z nadrukowanym hasłem, będącym sloganem reklamowym w punkt oddającym misję i filozofię tego przedsiębiorstwa, które specjalizuje się w międzynarodowej dostawie paczek: The World on Time. 

    czytaj dalej
  • Jak pobudzić ekscytację poprzez świąteczną grafikę na opakowaniu? Poradnik projektowy
    Jak pobudzić ekscytację poprzez świąteczną grafikę na opakowaniu? Poradnik projektowy
    630 wyświetleń

    Wprowadzenie świątecznego, zawsze limitowanego, projektu opakowania daje wrażenie tworzenia i odkrywania nowego, choć corocznie znanego, lądu. Ziemi obiecanej wszystkich producentów rynku konsumenckiego.

    czytaj dalej
  • Trendy w świątecznych opakowaniach 2019 - Miłość, sreberko i splendid history
    Trendy w świątecznych opakowaniach 2019 - Miłość, sreberko i splendid history
    841 wyświetleń

    Nadchodzi taki czas, że nawet zatrważające raporty dotyczące zmian klimatycznych i ich konsekwencji dla planety i życia nie są w stanie zdominować TYCH badań konsumenckich. Trwają one od początku listopada do końca grudnia. Obejmują całą populację ludzką. A po trwających niemal rok przygotowaniach, ostateczne wyniki poznajemy 24 grudnia. To najdoskonalsze ze świąt opakowaniowych. Żadne czerwone kropki w Berlinie, żadne Perły ani inne statuetki. Nagrody opakowaniowe otrzymują wszyscy. Feeria...

    czytaj dalej
  • Foliopaki i wybór na obiecaną, lepszą przyszłość!
    Foliopaki i wybór na obiecaną, lepszą przyszłość!
    448 wyświetleń

    „Odpowiedzialność za treść i jakość techniczną komunikatów wyborczych ponoszą komitety wyborcze”. Brzmi zazwyczaj przedwyborcza informacja. Tak samo jest z foliopakami. Za ich jakość i nadrukowany komunikat w postaci grafiki i tekstów odpowiada producent towaru, który w owym foliopaku ma dotrzeć do wyborcy.

    czytaj dalej
Showing 1 to 12 of 24 (2 Pages)