Blog navigation

Ostatnie posty

  • Jak założyć własny sklep internetowy i… sprzedawać swoje produkty – praktyczny poradnik jak to zrobić dobrze.
    Jak założyć własny sklep internetowy i… sprzedawać swoje produkty – praktyczny poradnik jak to zrobić dobrze.
    538 wyświetleń

    Świat się zmienił na naszych oczach. Plany, zwłaszcza te biznesowe, zostały zweryfikowane. Życie na chwilę się zatrzymało, a nieco później w wielu aspektach przeniosło do świata wirtualnego. Tak też się stało z nawykami zakupowymi. Wyraźnie widać, że nastąpił boom na przenoszenie swojej działalności online. „Jak założyć sklep internetowy?”, to jedno z częściej wpisywanych haseł w wyszukiwarkach internetowych. Od 7 do 29 marca ilość wpisywanej w wyszukiwarki frazy była ponad dwa razy większa,...

    czytaj dalej
  • Opakowanie z natury - folia minerałowa
    Opakowanie z natury - folia minerałowa
    200 wyświetleń

    Jednym z ekologicznych trendów 2020 roku jest zero waste oraz oszczędzanie naturalnych surowców. W oba idealnie wpisuje się biodegradowalna folia minerałowa, która jest alternatywą dla ekofolii, ecoleanu, foli aluminiowej kaszerowanej i Lean Cover’u. 

    czytaj dalej
  • Paleta kolorów RGB, CMYK i PANTONE, czyli co znosi psychika projektanta, grafika i drukarza
    Paleta kolorów RGB, CMYK i PANTONE, czyli co znosi psychika projektanta, grafika i drukarza
    779 wyświetleń

    Spieszymy z wyjaśnieniem czym jest paleta kolorów CMYK, a czym RGB, kto z nich korzysta i jakie parametry są naprawdę ważne, aby materiał po wydrukowaniu był zgodny z zaakceptowanym wcześniej projektem widzianym na ekranie komputera, dodajmy – na każdym ekranie! A na koniec kilka słów o PANTONE i kolorze roku 2020. 

    czytaj dalej
  • Pulp Fiction i dlaczego wymiary taśm są ważne
    Pulp Fiction i dlaczego wymiary taśm są ważne
    379 wyświetleń

    Niektórzy sprzedawcy podają jednak długość taśmy w yardach lub w ogóle nie oznaczają systemu metrycznego, umieszczając w sklepach internetowych jedynie informację, np.: taśma 48x60 lub 44/60 i pozostawiają resztę danych kwestii domysłów. Widząc atrakcyjną cenę warto zorientować się i dopytać sprzedawcę o dokładne parametry, ponieważ na „okazji” możemy zwyczajnie stracić. Zacznijmy jednak od początku.

    czytaj dalej
  • Sezon na opakowania do zwrotów
    Sezon na opakowania do zwrotów
    323 wyświetleń

    Sezon na zwroty Lubimy zwroty akcji w filmach i serialach, szczególnie na Netflixie - tutaj chyba nawet najbardziej. Taką właśnie metodę stosują producenci i reżyserzy, by nie znudzić, zaskoczyć i przyciągnąć do oglądania kolejnych odcinków, ba! kolejnych sezonów swojego serialu. I to działa. Do zwrotów przyzwyczaili swoich, zwłaszcza internetowych odbiorców także producenci ale… obuwia, odzieży i wielu innych towarów. Różnica jednak polega na tym, że o tych zwrotach tenże (odbiorca) decyduje...

    czytaj dalej
  • Karton, FedEx i poza światem
    Karton, FedEx i poza światem
    343 wyświetleń

    Nie ma sławniejszego na świecie kartonu z indywidualnym nadrukiem, jak ten z filmu „Cast Away: Poza światem” z Tomem Hanksem w roli głównej. Wspomniany karton – najpewniej fasonowy – wykonany jest z tektury falistej i opatrzony logo firmy kurierskiej FedEx wraz z nadrukowanym hasłem, będącym sloganem reklamowym w punkt oddającym misję i filozofię tego przedsiębiorstwa, które specjalizuje się w międzynarodowej dostawie paczek: The World on Time. 

    czytaj dalej
  • Jak pobudzić ekscytację poprzez świąteczną grafikę na opakowaniu? Poradnik projektowy
    Jak pobudzić ekscytację poprzez świąteczną grafikę na opakowaniu? Poradnik projektowy
    454 wyświetleń

    Wprowadzenie świątecznego, zawsze limitowanego, projektu opakowania daje wrażenie tworzenia i odkrywania nowego, choć corocznie znanego, lądu. Ziemi obiecanej wszystkich producentów rynku konsumenckiego.

    czytaj dalej
  • Trendy w świątecznych opakowaniach 2019 - Miłość, sreberko i splendid history
    Trendy w świątecznych opakowaniach 2019 - Miłość, sreberko i splendid history
    566 wyświetleń

    Nadchodzi taki czas, że nawet zatrważające raporty dotyczące zmian klimatycznych i ich konsekwencji dla planety i życia nie są w stanie zdominować TYCH badań konsumenckich. Trwają one od początku listopada do końca grudnia. Obejmują całą populację ludzką. A po trwających niemal rok przygotowaniach, ostateczne wyniki poznajemy 24 grudnia. To najdoskonalsze ze świąt opakowaniowych. Żadne czerwone kropki w Berlinie, żadne Perły ani inne statuetki. Nagrody opakowaniowe otrzymują wszyscy. Feeria...

    czytaj dalej
  • Foliopaki i wybór na obiecaną, lepszą przyszłość!
    Foliopaki i wybór na obiecaną, lepszą przyszłość!
    306 wyświetleń

    „Odpowiedzialność za treść i jakość techniczną komunikatów wyborczych ponoszą komitety wyborcze”. Brzmi zazwyczaj przedwyborcza informacja. Tak samo jest z foliopakami. Za ich jakość i nadrukowany komunikat w postaci grafiki i tekstów odpowiada producent towaru, który w owym foliopaku ma dotrzeć do wyborcy.

    czytaj dalej
  • Etykiety termiczne czy termotransferowe? Auto czy rower?
    Etykiety termiczne czy termotransferowe? Auto czy rower?
    442 wyświetleń

    Od 1935 roku, gdy dr Damazy Jerzy Tilgner w swojej broszurze poświęconej etykietom pisał, że „jest rzeczą zbyteczną podkreślać znaczenie oraz rolę, jaką odgrywają nalepki w nowoczesnym współzawodnictwie o rynki zbytu. Bez umiejętnie i starannie opracowanej nalepki nie ma powodzenia", ani jedno słowo się w tej kwestii nie zdezaktualizowało.

    czytaj dalej
  • Czy opakowanie na Twój produkt może być tanie?
    Czy opakowanie na Twój produkt może być tanie?
    353 wyświetleń

    Wszyscy znają CCC. Ta polska marka sklepów obuwniczych, której brand wyróżnia się charakterystycznym pomarańczowym kolorem, pojawiła się na rynku w 1999 roku. Dziś, w największej fabryce obuwia w Europie - w Polkowicach, produkuje kilkadziesiąt milionów par butów rocznie, a firma należy do najważniejszych spółek na GPW. Pomarańczowe barwy reprezentuje profesjonalna grupa kolarska CCC Sprandi Polkowice. Widzi ją naprawdę wiele milionów nosicieli obuwia na całym świecie. Ale czy wszyscy wiedzą,...

    czytaj dalej
  • Bez pudła nie ma nic
    Bez pudła nie ma nic
    443 wyświetleń

    Opakowanie kartonowe, jakie jest, każdy widzi. Białe – eleganckie, Brązowe – ekologiczne. Z nadrukiem albo minimalistyczne. Okrągłe, proste, sześcienne, duże, małe, z pieczątką albo etykietą, z okienkiem lub bez. Z perforacją, kaszerowane, idealne. Zaletą jego jest, że może być maksymalnie dopasowane do potrzeb. Ogranicza nas tylko wyobraźnia. I grawitacja. Reszta zależy do kartonu.

    czytaj dalej
Showing 1 to 12 of 21 (2 Pages)