Blog navigation

Ostatnie posty

  • Paleta kolorów RGB, CMYK i PANTONE, czyli co znosi psychika projektanta, grafika i drukarza
    Paleta kolorów RGB, CMYK i PANTONE, czyli co znosi psychika projektanta, grafika i drukarza
    240 wyświetleń

    Spieszymy z wyjaśnieniem czym jest paleta kolorów CMYK, a czym RGB, kto z nich korzysta i jakie parametry są naprawdę ważne, aby materiał po wydrukowaniu był zgodny z zaakceptowanym wcześniej projektem widzianym na ekranie komputera, dodajmy – na każdym ekranie! A na koniec kilka słów o PANTONE i kolorze roku 2020. 

    czytaj dalej
  • Pulp Fiction i dlaczego wymiary taśm są ważne
    Pulp Fiction i dlaczego wymiary taśm są ważne
    126 wyświetleń

    Niektórzy sprzedawcy podają jednak długość taśmy w yardach lub w ogóle nie oznaczają systemu metrycznego, umieszczając w sklepach internetowych jedynie informację, np.: taśma 48x60 lub 44/60 i pozostawiają resztę danych kwestii domysłów. Widząc atrakcyjną cenę warto zorientować się i dopytać sprzedawcę o dokładne parametry, ponieważ na „okazji” możemy zwyczajnie stracić. Zacznijmy jednak od początku.

    czytaj dalej
  • Sezon na opakowania do zwrotów
    Sezon na opakowania do zwrotów
    127 wyświetleń

    Sezon na zwroty Lubimy zwroty akcji w filmach i serialach, szczególnie na Netflixie - tutaj chyba nawet najbardziej. Taką właśnie metodę stosują producenci i reżyserzy, by nie znudzić, zaskoczyć i przyciągnąć do oglądania kolejnych odcinków, ba! kolejnych sezonów swojego serialu. I to działa. Do zwrotów przyzwyczaili swoich, zwłaszcza internetowych odbiorców także producenci ale… obuwia, odzieży i wielu innych towarów. Różnica jednak polega na tym, że o tych zwrotach tenże (odbiorca) decyduje...

    czytaj dalej
  • Karton, FedEx i poza światem
    Karton, FedEx i poza światem
    144 wyświetleń

    Nie ma sławniejszego na świecie kartonu z indywidualnym nadrukiem, jak ten z filmu „Cast Away: Poza światem” z Tomem Hanksem w roli głównej. Wspomniany karton – najpewniej fasonowy – wykonany jest z tektury falistej i opatrzony logo firmy kurierskiej FedEx wraz z nadrukowanym hasłem, będącym sloganem reklamowym w punkt oddającym misję i filozofię tego przedsiębiorstwa, które specjalizuje się w międzynarodowej dostawie paczek: The World on Time. 

    czytaj dalej
  • Jak pobudzić ekscytację poprzez świąteczną grafikę na opakowaniu? Poradnik projektowy
    Jak pobudzić ekscytację poprzez świąteczną grafikę na opakowaniu? Poradnik projektowy
    288 wyświetleń

    Wprowadzenie świątecznego, zawsze limitowanego, projektu opakowania daje wrażenie tworzenia i odkrywania nowego, choć corocznie znanego, lądu. Ziemi obiecanej wszystkich producentów rynku konsumenckiego.

    czytaj dalej
  • Trendy w świątecznych opakowaniach 2019 - Miłość, sreberko i splendid history
    Trendy w świątecznych opakowaniach 2019 - Miłość, sreberko i splendid history
    300 wyświetleń

    Nadchodzi taki czas, że nawet zatrważające raporty dotyczące zmian klimatycznych i ich konsekwencji dla planety i życia nie są w stanie zdominować TYCH badań konsumenckich. Trwają one od początku listopada do końca grudnia. Obejmują całą populację ludzką. A po trwających niemal rok przygotowaniach, ostateczne wyniki poznajemy 24 grudnia. To najdoskonalsze ze świąt opakowaniowych. Żadne czerwone kropki w Berlinie, żadne Perły ani inne statuetki. Nagrody opakowaniowe otrzymują wszyscy. Feeria...

    czytaj dalej
  • Foliopaki i wybór na obiecaną, lepszą przyszłość!
    Foliopaki i wybór na obiecaną, lepszą przyszłość!
    183 wyświetleń

    „Odpowiedzialność za treść i jakość techniczną komunikatów wyborczych ponoszą komitety wyborcze”. Brzmi zazwyczaj przedwyborcza informacja. Tak samo jest z foliopakami. Za ich jakość i nadrukowany komunikat w postaci grafiki i tekstów odpowiada producent towaru, który w owym foliopaku ma dotrzeć do wyborcy.

    czytaj dalej
  • Etykiety termiczne czy termotransferowe? Auto czy rower?
    Etykiety termiczne czy termotransferowe? Auto czy rower?
    272 wyświetleń

    Od 1935 roku, gdy dr Damazy Jerzy Tilgner w swojej broszurze poświęconej etykietom pisał, że „jest rzeczą zbyteczną podkreślać znaczenie oraz rolę, jaką odgrywają nalepki w nowoczesnym współzawodnictwie o rynki zbytu. Bez umiejętnie i starannie opracowanej nalepki nie ma powodzenia", ani jedno słowo się w tej kwestii nie zdezaktualizowało.

    czytaj dalej
  • Czy opakowanie na Twój produkt może być tanie?
    Czy opakowanie na Twój produkt może być tanie?
    185 wyświetleń

    Wszyscy znają CCC. Ta polska marka sklepów obuwniczych, której brand wyróżnia się charakterystycznym pomarańczowym kolorem, pojawiła się na rynku w 1999 roku. Dziś, w największej fabryce obuwia w Europie - w Polkowicach, produkuje kilkadziesiąt milionów par butów rocznie, a firma należy do najważniejszych spółek na GPW. Pomarańczowe barwy reprezentuje profesjonalna grupa kolarska CCC Sprandi Polkowice. Widzi ją naprawdę wiele milionów nosicieli obuwia na całym świecie. Ale czy wszyscy wiedzą,...

    czytaj dalej
  • Bez pudła nie ma nic
    Bez pudła nie ma nic
    250 wyświetleń

    Opakowanie kartonowe, jakie jest, każdy widzi. Białe – eleganckie, Brązowe – ekologiczne. Z nadrukiem albo minimalistyczne. Okrągłe, proste, sześcienne, duże, małe, z pieczątką albo etykietą, z okienkiem lub bez. Z perforacją, kaszerowane, idealne. Zaletą jego jest, że może być maksymalnie dopasowane do potrzeb. Ogranicza nas tylko wyobraźnia. I grawitacja. Reszta zależy do kartonu.

    czytaj dalej
  • Foliopaki jak statki!
    Foliopaki jak statki!
    582 wyświetleń

    Funkcjonalność, bezpieczeństwo i wygoda, to podstawowe zasady projektowania, które idealnie odnoszą się do foliopaków z rączką. Dzięki swojej lekkości, elastyczności, rozciągliwości i kompaktowości spełniają one wszystkie kryteria funkcjonalne, które są wymagane od tego typu opakowań. Co ważne, zwłaszcza w sektorze modowym - są estetyczne!

    czytaj dalej
  • Foliopaki - to musisz o nich wiedzieć!
    Foliopaki - to musisz o nich wiedzieć!
    459 wyświetleń

    Foliopaki i koperty foliowe cieszą się rosnącą popularnością z uwagi na swoje praktyczne właściwości oferowane dynamicznie rozwijającemu się rynkowi e-commerce w Polsce. To doskonałe rozwiązanie zarówno dla osób sprzedających na aukcjach internetowych, jak i prowadzących sklepy online. Sprawdzają się też w centrach dystrybucyjnych, logistycznych, w hurtowniach i magazynach.

    czytaj dalej
Showing 1 to 12 of 19 (2 Pages)