Blog navigation

Ostatnie posty

  • Foliopaki i wybór na obiecaną, lepszą przyszłość!
    Foliopaki i wybór na obiecaną, lepszą przyszłość!
    1201 wyświetleń

    „Odpowiedzialność za treść i jakość techniczną komunikatów wyborczych ponoszą komitety wyborcze”. Brzmi zazwyczaj przedwyborcza informacja. Tak samo jest z foliopakami. Za ich jakość i nadrukowany komunikat w postaci grafiki i tekstów odpowiada producent towaru, który w owym foliopaku ma dotrzeć do wyborcy.

    czytaj dalej
  • Etykiety termiczne czy termotransferowe? Auto czy rower?
    Etykiety termiczne czy termotransferowe? Auto czy rower?
    1496 wyświetleń

    Od 1935 roku, gdy dr Damazy Jerzy Tilgner w swojej broszurze poświęconej etykietom pisał, że „jest rzeczą zbyteczną podkreślać znaczenie oraz rolę, jaką odgrywają nalepki w nowoczesnym współzawodnictwie o rynki zbytu. Bez umiejętnie i starannie opracowanej nalepki nie ma powodzenia", ani jedno słowo się w tej kwestii nie zdezaktualizowało.

    czytaj dalej
  • Czy opakowanie na Twój produkt może być tanie?
    Czy opakowanie na Twój produkt może być tanie?
    1735 wyświetleń

    Wszyscy znają CCC. Ta polska marka sklepów obuwniczych, której brand wyróżnia się charakterystycznym pomarańczowym kolorem, pojawiła się na rynku w 1999 roku. Dziś, w największej fabryce obuwia w Europie - w Polkowicach, produkuje kilkadziesiąt milionów par butów rocznie, a firma należy do najważniejszych spółek na GPW. Pomarańczowe barwy reprezentuje profesjonalna grupa kolarska CCC Sprandi Polkowice. Widzi ją naprawdę wiele milionów nosicieli obuwia na całym świecie. Ale czy wszyscy wiedzą,...

    czytaj dalej
  • Bez pudła nie ma nic
    Bez pudła nie ma nic
    1389 wyświetleń

    Opakowanie kartonowe, jakie jest, każdy widzi. Białe – eleganckie, Brązowe – ekologiczne. Z nadrukiem albo minimalistyczne. Okrągłe, proste, sześcienne, duże, małe, z pieczątką albo etykietą, z okienkiem lub bez. Z perforacją, kaszerowane, idealne. Zaletą jego jest, że może być maksymalnie dopasowane do potrzeb. Ogranicza nas tylko wyobraźnia. I grawitacja. Reszta zależy do kartonu.

    czytaj dalej
  • Foliopaki jak statki!
    Foliopaki jak statki!
    2478 wyświetleń

    Funkcjonalność, bezpieczeństwo i wygoda, to podstawowe zasady projektowania, które idealnie odnoszą się do foliopaków z rączką. Dzięki swojej lekkości, elastyczności, rozciągliwości i kompaktowości spełniają one wszystkie kryteria funkcjonalne, które są wymagane od tego typu opakowań. Co ważne, zwłaszcza w sektorze modowym - są estetyczne!

    czytaj dalej
  • Foliopaki - to musisz o nich wiedzieć!
    Foliopaki - to musisz o nich wiedzieć!
    2581 wyświetleń

    Foliopaki i koperty foliowe cieszą się rosnącą popularnością z uwagi na swoje praktyczne właściwości oferowane dynamicznie rozwijającemu się rynkowi e-commerce w Polsce. To doskonałe rozwiązanie zarówno dla osób sprzedających na aukcjach internetowych, jak i prowadzących sklepy online. Sprawdzają się też w centrach dystrybucyjnych, logistycznych, w hurtowniach i magazynach.

    czytaj dalej
  • Taśma papierowa – ekologiczna alternatywa dla taśm foliowych
    Taśma papierowa – ekologiczna alternatywa dla taśm foliowych
    2298 wyświetleń

    Ekologiczny trend to kierunek ogólnoświatowy, który dotyka niemal każdą z dziedzin życia. Dbałość o środowisko naturalne, zrównoważony rozwój, biodegradowalność produktów i surowców do produkcji, również w segmencie opakowań, jest nie tylko modą na określone działania proekologiczna, ale koniecznością. Zarówno w kontekście planety, gospodarki poszczególnych krajów, ale również wizerunku firm.

    czytaj dalej
  • Kleje stosowane przy taśmach pakowych
    Kleje stosowane przy taśmach pakowych
    4864 wyświetleń

    Hot melt, akryl, solvent – to trzy rodzaje klejów, jakie można wyróżnić w przypadku taśm pakowych. Każdy z nich ma nieco inne właściwości i przeznaczenie. Warto zatem wcześniej zapoznać się z ich właściwościami, by ostateczny wybór padł na produkt ściśle dopasowany do konkretnych potrzeb.

    czytaj dalej
  • Czym jest druk offsetowy i czy Ty go potrzebujesz?
    Czym jest druk offsetowy i czy Ty go potrzebujesz?
    1907 wyświetleń

    Druk offsetowy to jedna z najbardziej rozpowszechnionych i ciągle rozwijających się technik druku. Jej największymi zaletami jest połączenie jakości, ilości i szybkości, co oznacza, że jest stosunkowo tanią i szybką metodą uzyskania dużej ilości odbitek. Zalecany jest przy średnich i wysokich nakładach.

    czytaj dalej
  • Dlaczego czerń nie zawsze jest czarna?
    Dlaczego czerń nie zawsze jest czarna?
    3419 wyświetleń

    W świecie drukarskim czarna barwa od zawsze spędzała drukarzom sen z powiek, bo często papier albo karton zamiast skrzyć się głęboką czernią, wychodził z maszyny poligraficznej w różnych odcieniach szarości czy też grafitu. “Dlaczego czerń nie zawsze jest czarna?” Odpowiedź na to pytanie ma związek z enigmatycznym skrótem CMYK, dzięki któremu może uda się rozwiązać tytułowe śledztwo o filozoficznym zabarwieniu.

    czytaj dalej
  • Jak personalizowana taśma pakowa wspomaga budowanie świadomości marki?
    Jak personalizowana taśma pakowa wspomaga budowanie świadomości marki?
    1275 wyświetleń

    Rozwój firmy nierozerwalnie łączy się z pojęciem brandingu. Budowanie świadomości marki poprzez spójną komunikację marketingową czy materiały promocyjne gwarantuje wiele pozytywnych efektów. Nośnik reklamy można, a nawet powinno się umieścić w wielu różnych miejscach. Jednym z nich jest taśma pakowa, która jeszcze bardziej podkreśla istotę dbania o jakość oraz wygląd firmowych kartonów lub pudełek. Jakie korzyści gwarantuje takie rozwiązanie?

    czytaj dalej
  • Unboxing - Ukryte pragnienia
    Unboxing - Ukryte pragnienia
    1715 wyświetleń

    Youtuberzy używają zwrotu „rozpakówka”, marketerom bliższa jest sztuka odpakowawywania, dla konsumentów z kolei liczy się ceremonia otwierania. Wszystkich łączy czysta radość odpakowywania. Unboxing.

    czytaj dalej
Showing 49 to 60 of 61 (6 Pages)

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie. Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Wykorzystanie ciasteczek

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawową funkcjonalność witryny i poprawić komfort korzystania z niej. Dla każdej kategorii można wybrać włączenie/wyłączenie w dowolnym momencie. Więcej informacji na temat plików cookie i innych wrażliwych danych można znaleźć w naszej pełnej Polityce Prywatności.