Co zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

Niezwłocznie, najlepiej w obecności kuriera spisz protokół uszkodzenia przesyłki. Może się zdarzyć, że na zewnętrznym opakowaniu nie ma śladów zniszczenia, natomiast towar w środku uległ uszkodzeniu. W takiej sytuacji istnieje możliwość zgłoszenia roszczeń w ciągu 7 dni od dostarczenia paczki – najlepiej jednak zrobić to od razu. Zrób odpowiednio zdjęcia uszkodzenia wysyłki i opakowania i skontaktuj się z nami.

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie. Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Wykorzystanie ciasteczek

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawową funkcjonalność witryny i poprawić komfort korzystania z niej. Dla każdej kategorii można wybrać włączenie/wyłączenie w dowolnym momencie. Więcej informacji na temat plików cookie i innych wrażliwych danych można znaleźć w naszej pełnej Polityce Prywatności.