Co zrobić, jeśli płatność się nie powiodła?

Sprawdź, czy forma płatności jest nadal dostępna. Następnie sprawdź czy masz na koncie wystarczająco dużo środków, by dokonać zakupu. Jeśli problem z płatnością nadal się pojawia, skontaktuj się z bankiem, aby wykluczyć problemy z kontem. Spróbuj dokonać zakupu jeszcze raz, korzystając z innej formy płatności. Jeśli nadal pojawia się problem z płatnością, skontaktuj się z nami. 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Wykorzystanie ciasteczek

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawową funkcjonalność witryny i poprawić komfort korzystania z niej. Dla każdej kategorii można wybrać włączenie/wyłączenie w dowolnym momencie. Więcej informacji na temat plików cookie i innych wrażliwych danych można znaleźć w naszej pełnej Polityce Prywatności.