Kategorie

Filtruj według
Kategorie
Cena
Producenci
Filtruj

Foliopaki i koperty personalizowane

W ostatnich latach  foliopaki zyskały ogromną popularność i uznanie. Nic w tym dziwnego, biorąc pod uwagę prężnie rozwijający się e-commerce i tym samym konieczność wysyłania zamówionych produktów w wytrzymałych i solidnych opakowaniach. Foliopaki to jedno z najpraktyczniejszych rozwiązań w tej branży. Dzięki nim można bez problemu zabezpieczyć i przygotować towar do wysyłki. Co warto o nich wiedzieć? 

Czym są foliopaki? 

Foliopaki to nic innego jak koperty wykonane z bardzo wytrzymałej folii. Są zdecydowanie lżejsze od kartonów i wszelkiego rodzaju pudełek tworzonych z myślą o wysyłce i w niektórych sytuacjach bywają jedynym rozsądnym rozwiązaniem. Zasadniczą zaletą foliopaków jest zastosowany w produkcji materiał, który doskonale zabezpiecza produkt przez zniszczeniem. Folia jest odpowiednio elastyczna i jednocześnie bardzo trwała. Foliopaki w pewnym sensie zaczęły wypierać standardowe papierowe koperty, które ze względu na mniejszą trwałość materiału są bardziej podatne na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych i mechaniczne uszkodzenia. Z całą pewnością jest to rozwiązanie, które warto rozważyć przede wszystkim w branży e-commerce i siłą rzeczy w branży kurierskiej. Foliopaki są ulepszoną alternatywą dla standardowych opakowań. Dają gwarancję na to, że produkt zostanie dostarczony w bardzo dobrym stanie.

Rodzaje i wymiary 

Foliopaki mogą przybierać bardzo różne formy. Dostępne są w najrozmaitszych rozmiarach, dzięki czemu z łatwością dopasujemy je do indywidualnych potrzeb. Sporym uznaniem cieszą się foliopaki z nadrukiem o wymiarach 250x350mm. Tego rodzaju koperty foliowe sprawdzają się w przypadku wysyłek o nieco mniejszych gabarytach. Dostępne są w trzech kolorach - białym, czarnym oraz transparentnym. Klienci najchętniej sięgają po białe foliopaki z czarnym wnętrzem. Taka konstrukcja doskonale zabezpiecza przesyłkę i powoduje, że zawartość nie będzie widoczna i nie stanie się przedmiotem zainteresowania niepowołanych oczu. Osoby zobowiązane do przesyłania istotnych i dosyć poufnych dokumentów bardzo chętnie korzystają właśnie z tego modelu. Bez przeszkód można również sięgnąć po nieco większe formaty. Folie 350x450mm czy 450x550mm sprawdzą się w przypadku większych przesyłek. Warto również zwrócić uwagę na foliopaki pochodzące z recyklingu. Taka wersja foliowych kopert przypadnie do gustu osobom, które poszukują ekologicznych rozwiązań. 

Foliopaki - kiedy się przydadzą? 

Foliopaki to niezawodne koperty wykonane z folii wodoodpornej. Sięgają po nie przede wszystkim osoby zajmujące się branżą e-commerce oraz firmy kurierskie. Jednak lista związana z zastosowaniem tego rodzaju opakowań jest znacznie dłuższa. Dla wielu osób foliopaki stały się doskonałym sposobem na uporządkowanie ważnych dokumentów w przestrzeni biurowej. Są niezwykle funkcjonalne i nie sprawiają żadnych problemów ze składowaniem. Warto jednak dodać, że w przypadku wysyłek sprawdzą się przede wszystkim jako opakowania produktów miękkich lub kompaktowych. Te łamliwe i wymagające specjalnego zabezpieczenia znacznie lepiej pakować w twarde opakowania. Nie zmienia to jednak faktu, że będą doskonałym wyborem dla firm zajmujących się sprzedażą produktów tekstylnych. Do foliopaków z łatwością zapakujemy t-shirty czy bieliznę. Można bez najmniejszych problemów stosować je jako opakowania książek, albumów, kosmetyków czy produktów sypkich. 

Zalety foliopaków 

Dobrze przygotowana wysyłka to podstawa w branży e-commerce. Bezpieczeństwo produktu jest sprawą kluczową. Foliopaki to opakowania wytrzymałe i wodoodporne, co sprawia, że sięgamy po nie znacznie chętniej niż po koperty papierowe. Są elastyczne i lekkie. Nie sprawiają również żadnych problemów pod względem składowania, ponieważ nie zajmują zbyt wiele miejsca. Dodatkową zaletą jest solidne zamknięcie w postaci klapki zabezpieczonej warstwą mocnego kleju, która chroni przesyłkę przed nieautoryzowanym otwarciem. Warto również wspomnieć o możliwości wykonania personalizacji. Foliopaki personalizowane to doskonała propozycja dla firm, które pragną odznaczać się pełnym profesjonalizmem. Umieszczona na foliopaku reklama może stanowić część doskonale prowadzonego marketingu. Wiele firm decyduje się na umieszczenie własnego logotypu z odnośnikiem do strony internetowej. Taka forma nienachalnej reklamy może w oczywisty sposób wpłynąć na poszerzanie grupy odbiorców bez zbędnych nakładów pracy. 

Pomysły na nadruk 

Foliopaki z nadrukiem to bez wątpienia sposób na docieranie do potencjalnych klientów i zaistnienie w ich świadomości. Każda firma powinna dokładać wszelkich starań, by marketing przynosił konkretne efekty. Opakowania foliowe z nadrukiem w postaci logotypu to jeden z powszechniejszych wyborów wśród firm. To przede wszystkim sposób na to, aby klient zapoznał się ze znakiem rozpoznawczym firmy, zanim tak naprawdę dotrze do zamówionego produktu. Nadruki na foliopakach mogą również informować klientów o zbliżającej się akcji promocyjnej lub całkowicie nowym asortymencie w sklepie. 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Wykorzystanie ciasteczek

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawową funkcjonalność witryny i poprawić komfort korzystania z niej. Dla każdej kategorii można wybrać włączenie/wyłączenie w dowolnym momencie. Więcej informacji na temat plików cookie i innych wrażliwych danych można znaleźć w naszej pełnej Polityce Prywatności.