Foliopaki

Aktywne filtry

Osoby kupujące produkty przez internet rzadko kiedy decydują się na wybór wysyłki tradycyjną pocztową przesyłką. Większość klientów wybiera standardowo wysyłkę kurierem, gdyż łatwiej ją śledzić, szybciej przychodzi, a jej cena jest stosunkowo niska - często tylko o kilka złotych wyższa niż przesyłka pocztą, której niezawodność jest mocno kwestionowana. Foliopaki dla sklepów internetowych Większość firm kurierskich posiada własne, spersonalizowane foliopaki, które są żywą reklamą ich działalności. Zwykle można je zamówić i otrzymać za darmo, jeśli współpraca z firmą kurierską jest regularna. Jeżeli jednak sklep internetowy ma się wybić, być ciekawszy niż inne podobne sklepy i mieć coś, czego nie ma nikt inny warto zindywidualizować wygląd swojej paczki, która jest przecież pierwszą rzeczą, którą widzi klient zanim odpakuje folię i zajrzy do środka. Foliopaki kurierskie z nadrukiem ze zdjęciem sugerującym zawartość lub wręcz przeciwnie, z krótkim tekstem wydrukowanym bezpośrednio na wierzchu lub po prostu elegancko ozdobione, z logiem firmy sprzedającej, a nie logiem firmy kurierskiej to strzał w dziesiątkę i pewność, że sklep i produkt zostaną na pewno zapamiętane. Klient chętniej wróci do miejsca, które go miło zaskoczyło, warto więc zadbać o ten element transakcji i procesu sprzedażowego. Koperty foliowe z własnym nadrukiem Sprzedane produkty nie muszą być wysyłane jedynie w kartonach lub innych przestrzennych paczkach, które są zazwyczaj droższe niż ich płaskie odpowiedniki. Dokumenty warto wysłać kopertą, ale by zadbać o ich bezpieczeństwo. Rozsądnym pomysłem jest zapakowanie dokumentów w kopertę foliową lub foliopak, które zabezpieczą zawartość przed wilgocią. Kurierzy, szczególnie Ci miejscy, którzy najszybciej dostarczają swoje paczki, bo zwykle zajmuje im to tylko kilka godzin korzystają z rowerów. Przewożone przez nich przesyłki narażone są na wilgoć bardziej, niż te przewożone samochodem dostawczym. Oczywiście przesyłka taka pakowana jest w specjalny, wodoodporny plecak, ale biegnący po kolejną przesyłkę kurier nie zawsze jest w stanie spakować wszystko pod dachem, zdarza się, że w pośpiechu koperta taka upada na ziemię lub zostaje przez przypadek naderwana. Niezależnie od rodzaju zagrożenia koperty foliowe i foliopaki gwarantują bezpieczne dostarczenie przesyłki do adresata. Koperty foliowe można potraktować również jako nieobligatoryjne, ale dodatkowe zabezpieczenie zapakowanej już w karton lub kopertę przesyłki. Na takiej folii można nadrukować dowolną treść, czy też spontanicznie dopisać krótki tekst lub domalować rysunek. Taka unikatowa przesyłka sprawi klientowi dodatkową przyjemność przy odbiorze paczki. Co z kolei może przysporzyć więcej zadowolonych klientów, a tym samym większą sprzedaż i większe zarobki, a o to przecież chodzi. Bez względu na rodzaj opakowania kurierskiego powinno być one wykonane z najwyższej jakości komponentów, aby nie zawieźć klienta wysyłającego ważny dla niego przedmiot i dokument. Jedna reklamacja dotycząca złego zapakowania może zniszczyć nawet najlepszą reputację pracującej na rynku firmy od wielu lat. Ludzie zawsze wierzą bardziej tym negatywnym słowom, niestety.