• Zadzoń do nas: +48 733 354 800
  • Email: info@t-pack.pl
0,00 zł 0

Foliopaki

Sortuj po:

Osoby kupujące produkty przez internet rzadko kiedy już decydują się na wybór wysyłki pocztą. Standardowo już większość klientów wybiera wysyłkę kurierem, gdyż łatwiej ją śledzić, szybciej przychodzi, a jej cena jest stosunkowo niska - wcale nie dużo wyższa niż przesyłka pocztą, która ma niestety jeszcze wiele wad.

Foliopaki dla sklepów internetowych

Większość firm kurierskich posiada własne, spersonalizowane foliopaki, które są żywą reklamą ich działalności. Zwykle można je zamówić i otrzymać za darmo, jeśli współpraca z firmą kurierską jest regularna. Jeżeli jednak sklep internetowy ma się wybić, być ciekawszy niż inne podobne sklepy i mieć coś, czego nie ma nikt inny warto zindywidualizować nawet paczki, które są przecież pierwszą rzeczą, którą widzi klient zanim odpakuje folię i zajrzy do środka.

Foliopaki kurierskie z nadrukiem, czy też inaczej mówiąc torby kurierskie natury humorystycznej, ze zdjęciem sugerującym zawartość lub wręcz przeciwnie, z życzeniami bezpośrednio na wierzchu lub po prostu elegancko ozdobione, z logiem firmy sprzedającej, a nie logiem firmy kurierskiej to strzał w dziesiątkę i pewność, że sklep i produkt zostaną na pewno zapamiętane. Klient chętniej wróci do miejsca, które go miło zaskoczyło, warto więc zadbać o każdy szczegół transakcji i procesu sprzedażowego.

Koperty foliowe z własnym nadrukiem

Sprzedane produkty nie muszą być wysyłane jedynie w kartonach, foliopakach lub innych przestrzennych paczkach, które są zazwyczaj droższe niż ich płaskie odpowiedniki. Dokumenty warto wysłać kopertą, ale też nie do końca zwykłą. Rozsądnym pomysłem jest wysyłka dokumentów w kopercie foliowej, która zabezpieczy zawartość przed wilgocią. Kurierzy, szczególnie Ci miejscy, którzy najszybciej poruszają się w ciągu dnia zwykle korzystają z rowerów, przez co przesyłki narażone są na wilgoć bardziej, niż byłyby przewożone samochodem dostawczym. Oczywiście przesyłka taka pakowana jest w specjalny, wodoodporny plecach, ale biegnący po kolejną przesyłkę kurier nie zawsze jest w stanie spakować wszystko pod dachem i musi robić wszystko w pośpiechu, narażając tym samym dokumenty na zamoknięcie, jeśli na zewnątrz aktualnie pada deszcz.

Kopery foliowe można potraktować również jako nieobligatoryjne, ale dodatkowe zabezpieczenie zapakowanej już przesyłki z dokumentami. Na takiej folii można nadrukować, tak samo jak na foliopakach, dowolną treść, czy też rysunek. Sprzedawca może oczywiście skorzystać z sugestii klienta i na jego prośbę nadrukować na takiej kopercie to, co życzy sobie kupujący. Taka dodatkowa przyjemność przy odbiorze paczki może przysporzyć więcej zadowolonych klientów, a tym samym większą sprzedaż i większe zarobki, a o to przecież chodzi.

Bez względu na rodzaj opakowania kurierskiego powinno być one wykonane z najwyższej jakości komponentów, aby nie zawieźć klienta wysyłającego ważny dla niego przedmiot i dokument. Jedna reklamacja dotycząca złego zapakowania może zniszczyć nawet najlepszą reputację pracującej na rynku firmy od wielu lat. Ludzie zawsze wierzą bardziej tym negatywnym słowom, niestety.