Blog navigation

Ostatnie posty

Ostatnie posty

  • Opakowani PRL-em
    Opakowani PRL-em
    1100 wyświetleń

    PRL ukształtował i zapadł w świadomości wielu Polek i Polaków. Dla Pokolenia Z urodzonego po 1995 roku to czysta abstrakcja, ale dla osób w wieku 40 i 50 plus to czasy, których nie zapomną. Jednym z czynników, który miał na to wpływ, były nieliczne opakowania ówcześnie występujące. W tamtych latach natychmiast rozpoznawalne, pożądane, deficytowe. Dziś opatrzone mianem kultowych. 

    czytaj dalej
  • Trzy wskazówki – jak wysłać szkło kurierem
    Trzy wskazówki – jak wysłać szkło kurierem
    857 wyświetleń

    Fraza „wysyłka szkła kurierem” generuje w Google aż 4 870 000 wyników. Ten rezultat najlepiej pokazuje, że dla niektórych ta pozornie banalna czynność może być sporym wyzwaniem. A niedowiarkowie niech pierwsi rzucą kamieniem, jeżeli nie otrzymali nigdy od klientów informacji o rozbitym opakowaniu szklanym, ceramice lub, o zgrozo, porcelanie! Choć może lepiej w tym przypadku niech nie rzucają, bo jeszcze coś rozbiją. Nie ulega jednak wątpliwości, że rozbite szkło to problem, zwłaszcza jeżeli w...

    czytaj dalej
  • "Best practice naszych klientów" czyli poradnik jak przygotować pliki do druku
    "Best practice naszych klientów" czyli poradnik jak przygotować pliki do druku
    573 wyświetleń

    Na początku zawsze jest pomysł. Z pomysłu rodzi się koncepcja. Z koncepcji powstaje strategia. Ze strategii na świat przychodzi produkt lub usługa. Tak dzieje się w dużym uproszczeniu. Niemniej w jednym i drugim przypadku, a więc zarówno tworząc produkt czy usługę, niezbędnym jest osadzenie tychże w rzeczywistych potrzebach zdefiniowanych klientów, a potem zakomunikowanie o istnieniu. Finałem jest sprzedaż. W obecnych czasach odbywa się ona w sposób wielokanałowy, a jednym z ważniejszych jej...

    czytaj dalej
  • Wizytówka w większym formacie
    Wizytówka w większym formacie
    648 wyświetleń

    W trochę zapomnianym na chwilę świecie targów, spotkań i konferencji, który w ostatnim czasie stopniowo się odradza, wizytówka biznesowa była i w sumie nadal jest skutecznym narzędziem pracy. To nie tylko nośnik informacji, przypominający o danych kontaktowych właściciela. Spersonalizowana i zaprojektowana w duchu eko, połączona z minimalizmem oraz przejrzystością przekazu świadczy o jego profesjonalizmie i kompetencjach. 

    czytaj dalej
  • Torba papierowa – gdzie historia przeplata się ze stylem, techniką i sprzedażą
    Torba papierowa – gdzie historia przeplata się ze stylem, techniką i sprzedażą
    1079 wyświetleń

    XIX wiek. Kiedy w Polsce pakowano kiełbasy, śledzia i mydło w gazetę, papier toaletowy transportowano na sznurku, a owoce przynoszono w skrzynkach lub bardziej subtelnie w ażurowych siatkach, notabene wracających dziś do łask, za oceanem powstawało dzieło sztuki konceptualnej, okrzyknięte przełomem w designie. Była nim papierowa torba spełniająca amerykański sen o… zakupach. 

    czytaj dalej
  • Rozmiar ma znaczenie - Gilza i taśmy TTR
    Rozmiar ma znaczenie - Gilza i taśmy TTR
    1308 wyświetleń

    Według przepisów grubość stroju skoczka narciarskiego ma mieścić się w przedziale 4-6 mm. Kiedy jedna z dwóch firm produkujących materiały na kombinezony wprowadziła swego czasu na rynek nieco grubszy produkt, mający 6 mm, różnica 2 mm przysporzyła jej wiele kłopotów. W przypadku taśm termotransferowych milimetry także odgrywają istotną rolę, a chodzi o szerokość gilzy.

    czytaj dalej
  • Jak policzyć ilość potrzebnej taśmy do pakowania?
    Jak policzyć ilość potrzebnej taśmy do pakowania?
    1453 wyświetleń

    Ilość musi iść w parze z jakością. Dobra taśma pakowa powinna być wykonana z mocnego papieru kraft, folii polipropylenowej lub PCV o uznanej renomie oraz odporna na promienie UV, zrywanie i starzenie się materiału. Ma się łatwo odwijać i mieć dobrą przyczepność. Nie ma nic gorszego od wyblakłego nadruku i odklejającej się po kilku godzinach taśmy.  

    czytaj dalej
  • Wąż w kartonie i w kieszeni
    Wąż w kartonie i w kieszeni
    1087 wyświetleń

    Inwestycje w innowacje, które pozwolą na wprowadzenie produktów o znikomym wpływie na środowisko,  dążenie do gospodarki o obiegu zamkniętym oraz nieustanne budowanie świadomości społecznej, to w chwili obecnej trzy najważniejsze działania, których konsumenci oczekują od marek w zakresie aktywności proekologicznych. Klienci chcą kupować produkty o zmniejszonym śladzie środowiskowym za te same pieniądze, których funkcjonalności będą niemniejsze, a nawet ich zakres powinien się zwiększyć.

    czytaj dalej
  • Znak czasów
    Znak czasów
    931 wyświetleń

    Znalezienie marki, która w dzisiejszych czasach w swoich działaniach nie uwzględnia trendu EKO jest prawdziwym wyzwaniem. Greta Thunberg na okładce Biblii mody, czyli pierwszego numeru „Vogue Scandinavia", to nie fanaberia lecz znak czasów. Podkreśla to sama redaktor naczelna magazynu Martina Bonnier twierdząc, że jednymi z najważniejszych tematów poruszanych w czasopiśmie będą właśnie kwestie związane z ochroną środowiska. Stwierdzenie, że ekologia stała się modna nabrało nowego wymiaru. 

    czytaj dalej
  • Jak zapakować paczkę do paczkomatu i dla kuriera InPost?
    Jak zapakować paczkę do paczkomatu i dla kuriera InPost?
    11450 wyświetleń

    Coraz więcej osób decyduje się nie tylko na robienie zakupów przez Internet, ale sprzedaje również w sieci nowe jak i używane towary oraz przedmioty. O ile handel w sieci należy generalnie do rzeczy prostych i przyjemnych, o tyle z zapakowaniem i wysłaniem produktów może być już problem. 

    czytaj dalej
  • Nie taka straszna kalka TTR - pomagamy w doborze
    Nie taka straszna kalka TTR - pomagamy w doborze
    2048 wyświetleń

    Kalki TTR (Thermal Transfer Ribbon), nazywane też z języka angielskiego Ribbon lub po prostu folią termotransferową, to nic innego jak cienka poliestrowa taśma powleczona wrażliwym na wysokie temperatury barwnikiem na bazie mieszanki wosku z żywicą. Stosuje się je głównie do zadruku różnego rodzaju etykiet. Pokazujemy różnice w przeznaczeniu i pomagamy w doborze.

    czytaj dalej
  • Wypełniacz wypełniaczowi nie równy!
    Wypełniacz wypełniaczowi nie równy!
    1182 wyświetleń

    Z wypełniaczami do opakowań jest jak z grą polskiej reprezentacji w piłce nożnej podczas tegorocznego Euro. Niby wszystko wiadomo, teoria jest znana, cele jasno postawione, ale jak przychodzi co do czego w praktyce, to zaczynają się poważne wątpliwości.

    czytaj dalej
Showing 25 to 36 of 62 (6 Pages)

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie. Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Wykorzystanie ciasteczek

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawową funkcjonalność witryny i poprawić komfort korzystania z niej. Dla każdej kategorii można wybrać włączenie/wyłączenie w dowolnym momencie. Więcej informacji na temat plików cookie i innych wrażliwych danych można znaleźć w naszej pełnej Polityce Prywatności.