• Zadzoń do nas: +48 733 354 800
  • Email: info@t-pack.pl
0,00 zł 0
KATEGORIE
CATEGORIES

Jak personalizowana taśma pakowa wspomaga budowanie świadomości marki?

Jak personalizowana taśma pakowa wspomaga budowanie świadomości marki?

Rozwój firmy nierozerwalnie łączy się z pojęciem brandingu. Budowanie świadomości marki poprzez spójną komunikację marketingową czy materiały promocyjne gwarantuje wiele pozytywnych efektów. Nośnik reklamy można, a nawet powinno się umieścić w wielu różnych miejscach. Jednym z nich jest taśma pakowa, która jeszcze bardziej podkreśla istotę dbania o jakość oraz wygląd firmowych kartonów lub pudełek. Jakie korzyści gwarantuje takie rozwiązanie?

Taśma pakowa - po pierwsze bezpieczeństwo

Blisko 18% osób, które nie decydują się na zakupy internetowe, zwraca uwagę na swoje obawy względem bezpieczeństwa zamówienia i ewentualnych kłopotów z dostawą. Wynik badania “Raport e-commerce w Polsce 2018” przeprowadzonego przez Gemius stanowi zatem swoisty drogowskaz dla właścicieli sklepów internetowych. Gwarancja braku uszkodzeń to dla konsumentów istotny czynnik zwiększający szansę na podjęcie decyzji o kupnie konkretnego produktu. Można to zrobić, oferując najwyższej jakości foliopaki lub kartony firmowe. Etykiety ostrzegawcze, informujące o charakterystyce zawartości, minimalizują ryzyko uszkodzeń, a równie istotną rolę odgrywają również taśmy pakowe.

Ich różnorodność pozwala na maksymalne dopasowanie do specyfiki opakowania produktu w zależności od jego wytrzymałości, gabarytów czy charakteru. Indywidualne cechy stanowią między innymi szerokość, długość i moc kleju. Co więcej, taśmy pakowe z nadrukiem mogą eksponować logo firmy, adres strony internetowej lub cokolwiek innego, co może zwiększyć świadomość Twojej marki.

Wysokiej jakości taśma pakowa to nienachalny nośnik reklamy

Krzykliwe i agresywne reklamy można znaleźć nie tylko na ulicach miast, ale także w Internecie. Wszelkie pojawiające się w przeglądarce okienka, których nie da się wyłączyć, irytują każdego z nas. Potwierdza to raport z badania IAB Polska, wskazujący, że ponad 40% Polaków w wieku od 15 lat korzysta z oprogramowania typu AdBlock. Warto w tym kontekście postawić na mniej nachalne nośniki reklamy, w subtelny sposób trafiające do świadomości konsumentów.

Taśma pakowa z własnym nadrukiem zastosowana na kartonie firmowym stanowi jedną z takich właśnie propozycji. Jej niewielki koszt i możliwości brandingowe to warte uwagi atuty. Zanim zamówienie dotrze pod wskazany adres, przejdzie przez wiele rąk i miejsc, więc spektrum działania reklamy dodatkowo się poszerzy.

Taśma do pakowania z nadrukiem logo - dlaczego warto?

Poza wspomnianymi wyżej aspektami warto podkreślić też inne atuty firmowych taśm pakowych. Wykorzystanie różnorodnych barw czy możliwości nadruków pozwala dodatkowo ozdobić paczkę z zamówieniem. Wizja sklepu internetowego, który przywiązuje uwagę do najmniejszych detali i czuwa jednocześnie nad walorami wizualnymi, to czynnik zachęcający do zakupów. Natomiast estetyczny karton opatrzony wymaganymi etykietami ostrzegawczymi wskazuje na profesjonalizm i rzetelność przedsiębiorstwa.

Leave a comment

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.